- Motocross, MXSM, Okategoriserade
Eksjö-förarna summerar första guldet på 14 år!
Victor Fahlén, Jesper Gangfors och ordförande Robin Ember gjorde det. Trion körde hem SMK Eksjös första guld i Lag–SM sedan 2010. Och man gjorde det dessutom på hemmaplan. Vi tog ett snack med trion, tillsammans med lagledaren Stefan Andersson, efter tävlingen.


