Enduro–SM: Tuff helg för den regerande juniormästaren
Den regerande svenska mästaren – och världsmästaren – i Junior hade han en tuff SM–premiär i Vimmerby. Axel Semb drabbades av ett kedjebrott på lördagens första crossprov, tappade över sex minuter och fick sedan inrikta sig på att räddas det som räddas kunde. Han nådde en 21:a plats och...