Video: Gole om succéstarten i SM – obesegrad i tre heat!
Anton Gole är till den här säsongen tillbaka på Yamaha. Han fortsätter sin satsning mot ett nytt MX1–guld – och säsongen kunde väl inte ha startat så mycket bättre? Vid premiären i Uddevalla blev det tre raka heatsegrar för Gole, som trots hårt motstånd såg ut att ha det mesta under kontroll. Vi tog ett snack med vinnaren efter tävlingen på Glimmingen.

