- Enduro
Nya KTM–duon debuterade i helgen
Efter över ett decennium på Yamaha fortsätter det svenska Australien-paret Stefan Granqvist och Emelie Karlsson nu sin endurosatsning på KTM. Och under den gångna helgen inleddes det nationella australiska mästerskapet, Australian Off-Road Championship. Det blev en tuff start för svenskarna, som trots det båda två kunde leverera dubbla pallplatser.


