SX´26: Säsongen är i mål – Roczen äntligen mästare!
Så är den plötsligt över, säsongen 2026 av Monster Energy AMA Supercross Championship. Och vilken säsong vi har fått bevittna ändå, där allt kröntes i Salt Lake City under lördagen med att Ken Roczen för första gången kunde titulera sig amerikansk mästare i 450–klassen. Roczen blev bara femma i...