MXSM: Danskan tillbaka högst upp på pallen
Sara Andersen missade SM–deltävlingen i Linköping på grund av skada. Och fick sedan nöja sig med tredjeplats i Skene och andraplats i Tibro när hon var tillbaka. Men i Ulricehamn sågs den regerande mästaren återigen stå överst på pallen. Två heatsegrar och en andraplats gjorde att hon vann, närmast...